Artykuł sponsorowany

Czy reklamy świetlne są skuteczniejsze od reklam tradycyjnych?

Czy reklamy świetlne są skuteczniejsze od reklam tradycyjnych?

Skuteczny przekaz reklamowy powinien nie tylko zawierać odpowiednie treści, ale również być przedstawiony w estetycznej formie, która będzie miała szanse na zwrócenie uwagi potencjalnego klienta. W przypadku reklamy zewnętrznej jest to szczególnie trudne ze względu na dużą ilość komunikatów, które nierzadko są umieszczone w swoim sąsiedztwie. Sposobem na wyróżnienie firmy będzie skorzystanie z reklamy świetlnej.

Czym są reklamy świetlne LED?

Reklamy świetlne LED to dość pojemna kategoria, która obejmuje różnego rodzaju wyświetlacze wykonane w tej technologii od stosunkowo prostych, montowanych np. w pylonach stacji benzynowych po pełnokolorowe umieszczane na zewnątrz podobnie jak klasyczne tablice reklamowe. Największą zaletą reklam świetlnych LED jest możliwość dopasowywania prezentowanych treści do istniejących potrzeb komunikacji reklamowej. Użytkownik musi wprawdzie ponieść wyższe koszty zakupu takiego urządzenia, lecz jednocześnie zyskuje dużą swobodę w przygotowywaniu treści, które będą na nich pokazywane. W przypadku tablic świetlnych w grę wchodzi wyświetlanie wiadomości tekstowych lub prostych grafik, używając ekranów LED, można jednak trafiać do klientów za pośrednictwem filmów i rozmaitych animacji.

Co powoduje przewagę reklam świetlnych nad tradycyjnymi?

Najmocniejszą stroną reklam świetlnych jest to, że oferują możliwość prezentowania dynamicznych treści. Nawet informacje tekstowe, których treść ulega zmianie, w większym stopniu przykuwają uwagę potencjalnych klientów niż te, które są statyczne. Jeszcze większe wrażenie wywiera prezentacja różnych materiałów multimedialnych w postaci filmów. Warto też pamiętać, że na korzyść reklam świetlnych przemawia także to, iż są zdecydowanie lepiej widoczne, nawet jeżeli porównać je z dobrze podświetlonymi bilbordami. Reklama w postaci tablicy lub ekranu LED będzie dostrzegana z większej odległości, a w przypadku kilku przekazów umieszczonych obok siebie będzie mogła się od nich zdecydowanie wyróżnić. Do plusów reklamy świetlnej należy też zaliczyć wszechstronność – może być wykorzystana przez każdą firmę, niezależnie od profilu jej działalności. Właściwie dobrana wzmocni świadomość istnienia punktu usługowego czy placówki handlowej. Podniesie też rozpoznawalność nazwy lub loga przedsiębiorstwa zajmującego się handlem lub produkcją.

Reklamy świetlne o zróżnicowanej charakterystyce technicznej i rozmiarach oferuje m.in. firma EcoLED. Dostarcza m.in. telebimy zewnętrzne, ekrany wewnętrzne, jak również wyświetlacze o rozmaitych kształtach i rozmiarach w tym tablice informacyjne czy paski do pylonów cenowych.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.