Dobra lokalizacja gwarantem udanej imprezy integracyjnej
Organizując imprezę integracyjną, trzeba zadbać o całą masę szczegółów. Lokalizacja jest jednym z nich. Tego typu wydarzenie nie może być bowiem zorganizowane gdziekolwiek. Wybór powinien zależeć od czasu, jaki impreza ma zająć, a także tego, jakich pracowników ona dotyczy oraz czy istnieje opcja dojazdu dla wszystkich. Trzeba zadbać także o to, aby oferta takiego miejsca pasowała do potrzeb wszystkich uczestników wydarzenia.
Co brać pod uwagę wybierając lokalizację na imprezę?
Impreza integracyjna ma zbliżać do siebie nowych pracowników albo nowopowstały zespół. Można więc założyć, że poszczególne osoby nie znają się zbyt dobrze. Miejsce, w którym organizowany jest event, powinno być neutralne, to znaczy nie powinno nikogo faworyzować. Wybrany hotel lub sala powinny:
- znajdować się w dogodnej odległości od miejsca zamieszkania jak największej liczy zaproszonych pracowników,
- oferować różnorodne menu i atrakcje tak, aby nikt nie siedział z pustym talerzem,
- dysponować miejscami noclegowymi, jeśli impreza ma trwać dłużej niż kilka godzin.
Impreza firmowa jest organizowana dla pracowników i to oni powinni czuć się na niej dobrze.
Przyjęć integracyjnych nie bez powodu nie organizuje się w budynku firmy. Poza nią pracownicy są przeważnie mniej zestresowani i bardziej otwarci, do tego nie czują się zobowiązani do zachowania typowej etykiety, która obowiązuje ich na co dzień. Dlatego najlepiej wybrać nieprzytłaczające, ale wciąż eleganckie miejsce. Hotele z salą na imprezy firmowe to doskonały wybór. Obsługa jest w stanie zapanować nad zgłoszoną wcześniej liczbą gości, gospodarz nie musi się więc martwić zamieszaniem. Warto pamiętać, że na takich imprezach nie powinno być zbyt wiele alkoholu, a najlepiej w ogóle z niego zrezygnować. Wyjazd integracyjny to wciąż impreza pozostająca w relacjach pracownik-pracownik i pracownik-pracodawca.
Komu zlecić organizację wyjazdu integracyjnego?
Wyjazd integracyjny można zorganizować samodzielnie albo zlecić to zadanie obiektowi, gdzie ma odbywać się przyjęcie. Może to być np. Hotel Supraśl. To wygodne rozwiązanie, szczególnie jeśli zaprasza się sporo pracowników albo chce się przeprowadzić kilka imprez tego typu po sobie. Jeśli pracownicy wyrażą chęć zorganizowania integracji w firmie ze względów logistycznych czy dojazdowych, takie przedsiębiorstwa mogą przygotować ją w dowolnej, dostatecznie dużej sali. Usługa obejmuje:
- obsługę gości,
- wyżywienie,
- konkursy i zabawy.
Specjaliści będą odpowiadali także za przygotowanie miejsca i jego przystrojenie.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana