Działalność sezonowa a ekspozytory produktowe. W co warto zainwestować?
Przedsiębiorcy prowadzący działalność sezonową muszą wyjątkowo starannie przemyśleć wybór ekspozytorów produktowych. W takiej sytuacji priorytetem powinno być znalezienie mebli i standów, które elastycznie dopasowują się nie tylko do aktualnej oferty, ale również do dowolnej przestrzeni wystawowej czy handlowej. Podpowiadamy, na jakie elementy wystawiennicze warto się zdecydować, aby skutecznie wesprzeć sprzedaż i zarazem zoptymalizować koszty.
Ekspozytory z wymiennymi panelami graficznymi
W przypadku działalności sezonowych bardzo dobrze sprawdzają się ekspozytory wyposażone w wymienne panele graficzne. Wygląd tego typu ekspozytorów można łatwo i niewielkim kosztem dopasować do bieżących potrzeb firmy – wystarczy zamówić nową grafikę, a najważniejsze elementy konstrukcyjne pozostawić w dotychczasowej formie. Możliwość bezproblemowej zmiany wypełnień (np. w kasetonach, postumentach i gablotach reklamowych) to duża oszczędność czasu i pieniędzy.
Projektant firmy Clever Frame, producenta autorskich stoisk systemowych, wyjaśnia: Nowoczesne ekspozytory są tak zbudowane, by były jak najbardziej funkcjonalne. Wymiana paneli jest wyjątkowo prosta i zajmuje zaledwie kilka chwil, w związku z czym żadnego kłopotu nie powinno sprawiać nawet częste modyfikowanie wyglądu stoisk, witryn sklepowych oraz wystroju sklepu lub restauracji. Dla osób prowadzących działalność sezonową ekspozytory z takimi panelami stanowią atrakcyjne narzędzie do wzmacniania ciągle zmieniających się strategii promocyjnych i sprzedażowych.
Modułowe stoiska wystawiennicze
Firmy aktywne jedynie przez określoną część roku mogą też bez obaw zainwestować w stoiska modułowe, które są interesującą alternatywą dla klasycznych mebli wystawowych. Moduły wystawiennicze świetnie nadają się do budowania zarówno dużych, jak i niewielkich stoisk, ponieważ elastycznie dopasowują się do każdej przestrzeni. Z lad, barów, postumentów, regałów, kapsuł i wielu innych elementów można szybko stworzyć funkcjonalne stoiska na konferencje i różne eventy branżowe. Ponadto moduły wystawiennicze znakomicie sprawdzają się jako fundament wysp w galeriach handlowych czy zabudowach typu shop-in-shop.
W kontekście działalności sezonowych najważniejszym atutem systemów bazujących na modułach jest łatwość ich rekonfiguracji. Poszczególne elementy można dowolnie przesuwać i łączyć, nic też nie stoi na przeszkodzie, żeby w zależności od potrzeb rozbudować stoisko lub ograniczyć jego powierzchnię. Poza tym moduły wystawiennicze są wygodne w montażu, transporcie i magazynowaniu – do żadnej z tych czynności nie trzeba zatrudniać dodatkowych podwykonawców. W ofertach producentów takich modułów można znaleźć stoiska, których wszystkie części mieszczą się nawet w jednym opakowaniu.
Przedsiębiorcy szukający ekspozytorów odpowiadających wymaganiom działalności sezonowej mają więc w czym wybierać. Moduły wystawiennicze i ekspozytory z wymiennymi panelami graficznymi stanowią idealne rozwiązanie dla osób zainteresowanych funkcjonalnymi i designerskimi rozwiązaniami, które można bez trudu modyfikować.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana