Artykuł sponsorowany

Działalność sezonowa a ekspozytory produktowe. W co warto zainwestować?

Działalność sezonowa a ekspozytory produktowe. W co warto zainwestować?

Przedsiębiorcy prowadzący działalność sezonową muszą wyjątkowo starannie przemyśleć wybór ekspozytorów produktowych. W takiej sytuacji priorytetem powinno być znalezienie mebli i standów, które elastycznie dopasowują się nie tylko do aktualnej oferty, ale również do dowolnej przestrzeni wystawowej czy handlowej. Podpowiadamy, na jakie elementy wystawiennicze warto się zdecydować, aby skutecznie wesprzeć sprzedaż i zarazem zoptymalizować koszty.

Ekspozytory z wymiennymi panelami graficznymi

W przypadku działalności sezonowych bardzo dobrze sprawdzają się ekspozytory wyposażone w wymienne panele graficzne. Wygląd tego typu ekspozytorów można łatwo i niewielkim kosztem dopasować do bieżących potrzeb firmy – wystarczy zamówić nową grafikę, a najważniejsze elementy konstrukcyjne pozostawić w dotychczasowej formie. Możliwość bezproblemowej zmiany wypełnień (np. w kasetonach, postumentach i gablotach reklamowych) to duża oszczędność czasu i pieniędzy.

Projektant firmy Clever Frame, producenta autorskich stoisk systemowych, wyjaśnia: Nowoczesne ekspozytory są tak zbudowane, by były jak najbardziej funkcjonalne. Wymiana paneli jest wyjątkowo prosta i zajmuje zaledwie kilka chwil, w związku z czym żadnego kłopotu nie powinno sprawiać nawet częste modyfikowanie wyglądu stoisk, witryn sklepowych oraz wystroju sklepu lub restauracji. Dla osób prowadzących działalność sezonową ekspozytory z takimi panelami stanowią atrakcyjne narzędzie do wzmacniania ciągle zmieniających się strategii promocyjnych i sprzedażowych.

Modułowe stoiska wystawiennicze

Firmy aktywne jedynie przez określoną część roku mogą też bez obaw zainwestować w stoiska modułowe, które są interesującą alternatywą dla klasycznych mebli wystawowych. Moduły wystawiennicze świetnie nadają się do budowania zarówno dużych, jak i niewielkich stoisk, ponieważ elastycznie dopasowują się do każdej przestrzeni. Z lad, barów, postumentów, regałów, kapsuł i wielu innych elementów można szybko stworzyć funkcjonalne stoiska na konferencje i różne eventy branżowe. Ponadto moduły wystawiennicze znakomicie sprawdzają się jako fundament wysp w galeriach handlowych czy zabudowach typu shop-in-shop.

W kontekście działalności sezonowych najważniejszym atutem systemów bazujących na modułach jest łatwość ich rekonfiguracji. Poszczególne elementy można dowolnie przesuwać i łączyć, nic też nie stoi na przeszkodzie, żeby w zależności od potrzeb rozbudować stoisko lub ograniczyć jego powierzchnię. Poza tym moduły wystawiennicze są wygodne w montażu, transporcie i magazynowaniu – do żadnej z tych czynności nie trzeba zatrudniać dodatkowych podwykonawców. W ofertach producentów takich modułów można znaleźć stoiska, których wszystkie części mieszczą się nawet w jednym opakowaniu.

Przedsiębiorcy szukający ekspozytorów odpowiadających wymaganiom działalności sezonowej mają więc w czym wybierać. Moduły wystawiennicze i ekspozytory z wymiennymi panelami graficznymi stanowią idealne rozwiązanie dla osób zainteresowanych funkcjonalnymi i designerskimi rozwiązaniami, które można bez trudu modyfikować.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.