Artykuł sponsorowany

Fakty i mity na temat reklamówek foliowych

Fakty i mity na temat reklamówek foliowych

Reklamówki foliowe to niezwykle popularne opakowania wykorzystywane przede wszystkim w branży spożywczej, ale nie tylko. Są to cienkie torby wykonane z folii z tworzywa sztucznego, które różnią się między innymi wielkością, kolorem i wytrzymałością. Co jeszcze warto wiedzieć na ich temat? Jakich mitów związanych z reklamówkami foliowymi nie warto powielać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym artykule.

Dwa mity na temat reklamówek foliowych i kilka faktów, które warto zapamiętać

  • Mit nr 1. Reklamówki foliowe źle wyglądają

Czy wiesz o tym, jak bogata jest oferta producentów reklamówek foliowych. Firmy takie jak producent folii polietylenowej Swissgraf z Wrocławia starają się sprostać oczekiwaniom wszystkich klientów, dlatego każdy, kto jest zainteresowany produkowanymi przez nich opakowaniami z folii, może znaleźć u nich produkty odpowiadające ich indywidualnym potrzebom.

Na poszczególnych reklamówkach foliowych możliwe jest umieszczenie wielobarwnego i wyraźnego nadruku, który z powodzeniem może stać się wizytówką danego przedsiębiorstwa, na przykład sklepu spożywczego. Na przykład w firmie Swissgraf są do dyspozycji cztery podstawowe kolory: cyjan, magenta, yellow oraz key colour. Klienci mogą też zdecydować się na wykorzystanie czterech dowolnych kolorów z palety barw Pantone, dzięki czemu zamówione przez nich reklamówki foliowe z nadrukiem mogą być absolutnie wyjątkowe.

  • Mit nr 2. Produkowanie reklamówek foliowych jest nienowoczesne

W nowoczesnych przedsiębiorstwach zajmujących się produkcją opakowań foliowych funkcjonują dobrze wyposażone parki maszynowe, dzięki którym możliwe jest zagwarantowanie klientom dostępu do maksymalnie praktycznych produktów, cechujących się wysoką jakością wykonania. Podczas procesu produkcyjnego opakowania foliowe są wzbogacane o rozmaite dodatki, takie jak między innymi antybloc, stabilizator UV, antyfon czy dodatek liniowy.

Z jakich materiałów produkowane są reklamówki foliowe? Czy opakowania z LDPE są tym samym, co opakowania z HDPE?

HDPE I LDPE to termoplastiki. Podobieństwo pomiędzy nimi tkwi w procesie ich powstawania (polimeryzacji), a także w materiałach, dzięki którym istnieją (etylen). Do ich produkcji używa się jednak innego ciśnienia, przez co mają niejednakowe właściwości. Przykładowo – folia LDPE jest miękka i błyszcząca, a dodatkowo łatwo się kształtuje, natomiast folia HDPE kojarzona jest z charakterystycznym szeleszczeniem. Zarówno HDPE, jak i LDPE może zostać użyty do produkcji reklamówek foliowych.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.