Artykuł sponsorowany

Ile kosztują usługi auto detailingu?

Ile kosztują usługi auto detailingu?

Detailing to coraz bardziej popularna usługa wśród właścicieli aut. Syntetyczna i kompleksowa pielęgnacja samochodu ma korzystny wpływ na jego wygląd zewnętrzny oraz kondycję lakieru i stan wnętrza. Samochód po takich zabiegach jest odświeżony, staje się też mniej podatny na zabrudzenia i uszkodzenia. Ile kosztują profesjonalne usługi auto detailingu i czy warto się na nie zdecydować?

Czym jest auto detailing?

Pojęcie autodetailingu obejmuje szczegółowe i rozbudowane czynności pielęgnacyjne we wnętrzu i na zewnątrz samochodu. Najczęściej w zakres działań wchodzi precyzyjne odkurzanie wszystkich zakamarków, odtłuszczanie i nabłyszczanie elementów plastikowych, czyszczenie i zabezpieczenie tapicerki, mycie szyb i ozonowanie wnętrza. Przez przeprowadzaniem prac fachowcy, np. z firmy G-Car, demontują ruchome elementy wnętrza, aby móc dokładnie wyczyścić auto.

Prace obejmujące zewnętrzną część samochodu skupiają się na poprawie wizualnych walorów lakieru. Chodzi tu o woskowanie, nakładanie powłoki ceramicznej czy korekty lakieru. Takie zabiegi odświeżają i poprawiają wygląd auta, np. przed sprzedażą. Wielu właścicieli decyduje się na nie również ze względu na własny komfort, bo pozwalają one na łatwiejsze utrzymanie pojazdu w czystości i chronią przed drobnymi uszkodzeniami.

Koszty usług autodetailingowych

Cena detailingu auta nie jest stała i różni się w zależności od wielu czynników. Stawki za wykonanie tych samych usług w dwóch innych firmach prawdopodobnie będą od siebie odbiegać. Różnice wynikają również z faktycznego stanu pojazdu, jego wielkości i niezbędnych czynności, koniecznych do uzyskania oczekiwanego efektu. Mimo tego można oszacować orientacyjne stawki, jakie będzie trzeba zapłacić za przeprowadzenie konkretnych zabiegów wchodzących w zakres auto detailingu.

Najbardziej podstawowa czynność, czyli mycie samochodu uwzględniające wszystkie najdrobniejsze szczeliny i skrytki to koszt od 150 zł do nawet 400 zł. Często w zakres prac wchodzą działania takie jak czyszczenie i konserwacja plastików, woskowanie czy nabłyszczanie opon.

Zabiegi regenerujące i konserwujące lakier obejmują oczyszczenie go z brudu, pozbycie się drobnych rys, przywrócenie głębi koloru i nałożenie powłoki ochronnej. Decydując się na tego typu usługę, należy spodziewać się ceny od 200 nawet do 4500 zł. Tak szeroka rozpiętość cenowa wynika z różnic pomiędzy najczęstszymi typami ochrony karoserii — woskiem, ceramiką lub folią. Wraz ze wzrostem ceny, rośnie poziom ochrony przed czynnikami zewnętrznymi.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.