Artykuł sponsorowany

Ile sesji potrzeba na wykonanie rękawa?

Ile sesji potrzeba na wykonanie rękawa?

Rękaw to popularny tatuaż, który, zgodnie z nazwą, zajmuje powierzchnię przynajmniej od ramienia do nadgarstka. W przeciwieństwie do typowych projektów na ciele wymaga on więcej planowania i większej ilości sesji, aby na ręce powstało prawdziwe arcydzieło. Jak jednak zaplanować tatuaż typu rękaw i o czym należy pamiętać jeszcze przed przystąpieniem do tatuowania? Odpowiadamy!

Jak przygotować się do zrobienia rękawa?

W pierwszej kolejności należy określić motyw. Czy to ma być spójna, pokrywająca całą skórę kompozycja, czy może jednak zbiór mniejszych wzorów, które wypełnią rękę z niewielkimi przerwami? W jakim stylu powinien być wykonany rękaw – realistycznym, minimalistycznym, graficznym, dotwork, abstrakcyjnym lub jeszcze innym? Wybranie jednego, konkretnego stylu pozwoli zachować spójność, dzięki czemu rękaw będzie się dobrze prezentował przez lata.

Bardzo ważny jest też wybór artysty, który pracuje w wybranym stylu i wykona niepowtarzalny projekt zgodnie z potrzebami tatuowanego. Ponieważ rękaw jest wymagającym typem tatuażu, należy postawić na studio z doświadczonymi tatuatorami, jak np. Caffeine Tattoo w Warszawie. Każdy tatuator ma swój styl, dlatego też powinno się wykonywać cały rękaw u jednego artysty, aby projekt nie zmieniał się wraz z kolejnymi sesjami.

Jak przebiega tatuowanie rękawa?

Gdy projekt już jest gotowy, pora ustalić plan tatuowania. Ten, w zależności od wybranego studia lub stylu pracy artysty, może się nieco różnić. W niektórych studiach wykonuje się kontur na całodziennej sesji, a następnie go uzupełnia w krótkich sesjach. W innych natomiast wykonuje się rękaw po fragmencie, ze wszystkimi szczegółami i z każdą kolejną sesją zapełnia większą część ręki. Ilość sesji potrzebnych na tatuowanie rękawa również jest kwestią indywidualną, zależną m.in. od stopnia skomplikowania projektu, progu bólu tatuowanego czy dostępnych na tatuaż środków.

Odstępy między kolejnymi sesjami zależą od tego, jak wiele czasu na wygojenie potrzebuje osoba, która wykonuje sobie rękaw. W praktyce minimalny odstęp między nimi wynosi około 2 lub 3 tygodni. Tym samym rękaw można wykonywać kilka miesięcy bądź kilka lat, dlatego warto uzbroić się w cierpliwość. Dzięki temu rękaw będzie wysokiej jakości, a efekt będzie satysfakcjonujący.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.