Artykuł sponsorowany

Jak dobrać koperty na korespondencję firmową?

Jak dobrać koperty na korespondencję firmową?

Koperty firmowe powinny znajdować się na wyposażeniu praktycznie każdej firmy oraz biura. Jest to stosunkowo tani i nieszczególnie problemowy w zorganizowaniu element, który może być jednocześnie doskonałym nośnikiem reklamy oraz zwiększać zaufanie do marki. Koperty pozwalają także łatwiej segregować korespondencję Klientom oraz informują na pierwszy rzut oka, od kogo jest list. Dowiedz się, jak prawidłowo wybrać koperty na korespondencję firmową.

Jak powinny wyglądać koperty na korespondencję firmową?

Na kopercie na korespondencję firmową powinno znaleźć się przede wszystkim logo, adres oraz firmowe dane kontaktowe. Ciekawa, przykuwająca uwagę, ale jednocześnie elegancka oprawa graficzna umożliwią budowanie rozpoznawalności marki i jej pozytywnego wizerunku. W przypadku chęci wysyłania standardowych, niepoufnych informacji, artykuły papiernicze przeznaczone do wysyłki powinny być o gramaturze 80-100g/m2 o białym wnętrzu – tak jak zwykła papeteria. Jeśli wysyłamy umowy lub informacje poufne, można zdecydować się na wyższą gramaturę papieru oraz ciemne wnętrze koperty.

Odpowiedni rozmiar kopert

Chociaż czasami dopuszczalne jest zginanie dokumentów, w przypadku zastosowań biznesowych lepiej tego unikać. Dlatego konieczne jest dobieranie kopert do konkretnych zastosowań, które umożliwią wysłanie przesyłki dokładnie w takim formacie, jakiego potrzebujemy. Wśród najpopularniejszych rozmiarów można wymienić:

  • C4 – mieszczącą arkusz papieru o rozmiarze A4,

  • C5 – mieszczącą połowę arkusza A4, czyli popularny format A5,

  • B5 – w której umieszczamy papier o formacie C5.

Koperty w najróżniejszych rozmiarach oferuje przykładowo hurtownia artykułów biurowych JAMAL-POL. Są nieznacznie większe od arkusza papieru, na który są przeznaczone, co umożliwia komfortowe umieszczenie w kopertach dokumentów, bez ich zginania i zwiększonego ryzyka pogięcia w czasie transportu.

Standardowe, czyste koperty oraz koperty ekologiczne

W każdym biurze oprócz kopert firmowych powinny znaleźć się czyste, standardowe koperty o najpopularniejszych wymiarach. Nierzadko pozwoli to na łatwiejszą organizację zadań – w razie potrzeby tego rodzaju koperty można zadrukować samodzielnie. Alternatywą dla kopert białych mogą być te, wykonane z papieru pochodzącego w stu procentach z recyklingu. Obecnie jest to konieczność w przypadku wszystkich firm, które chcą żyć w zgodzie ze środowiskiem oraz konsumentami, zwracającymi uwagę na to, czy wybierane przez nich marki troszczą się o dobro planety.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.