Artykuł sponsorowany

Jak działa wirtualne biuro rachunkowe?

Jak działa wirtualne biuro rachunkowe?

Większość osób rozpoczynających działalność gospodarczą osobiście angażuje się nie tylko w zarządzanie firmą, ale też wykonuje konkretne prace w ramach usług oferowanych swoim klientom albo wytwarzania poszczególnych produktów. Oznacza to zwykle brak czasu na zajmowanie się innymi obszarami funkcjonowania swego przedsięwzięcia od spraw księgowych po obsługę biurową. Istnieją jednak podmioty, które specjalizują się w outsourcingu tego typu zadań.

Czym jest wirtualne biuro?

Prowadzenie działalności gospodarczej oznacza konieczność zajmowania się wieloma formalnościami prawno-księgowymi, a także typową obsługą biurową swego biznesu, związaną m.in. z odbieraniem wszelkiego rodzaju dokumentów przychodzących tradycyjną pocztą czy wysyłaniem korespondencji wychodzącej w takiej samej formie. Warto też pamiętać, że zgodnie z przepisami każda firma musi mieć stałą siedzibę, która służy również jako adres do odbioru wszelkiego rodzaju pism urzędowych i jest wykorzystywana do przesyłania wystawianych faktur, oryginałów zawieranych umów czy wszelkiego rodzaju ofert i zapytań. W wielu przypadkach wiąże się to także ze zwykle dość drogim wynajmem powierzchni biurowej oraz jeszcze kosztowniejszym utrzymywaniem personelu, który będzie zajmował się łączącymi się z tymi zadaniami. Na rynku są jednak oferty prowadzenia wirtualnego biura. Usługę taką świadczy m.in. Fal-Max, biuro rachunkowe z Gdańska, które proponuje w zamian za stały miesięczny abonament rozwiązanie tego problemu.

Co można zyskać dzięki usłudze wirtualnego biura?

Wirtualne biuro to usługa obejmująca realizację całej gamy zadań, począwszy od możliwości zarejestrowania działalności pod udostępnianym adresem po zajmowanie się sprawami związanymi z administrowaniem bieżącą działalnością firmy. Biuro Rachunkowe Fal-Max, specjalizujące się w obsłudze księgowej przedsiębiorstw w ramach trzech pakietów wirtualnego biura proponuje klientom różne opcje. W odmianie standardowej będzie to możliwość ustanowienia siedziby we wskazanej lokalizacji, a także odbiór korespondencji przychodzącej, jak również przesyłanie informacji o niej (SMS-em albo mailem). W wersji Premium jest to też przesyłanie korespondencji przychodzącej, a w wariancie VIP w zakres usługi wchodzi ponadto nadawanie korespondencji wychodzącej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.