Artykuł sponsorowany

Jak magazynować towary w branży e-commerce, nie generując wysokich kosztów?

Jak magazynować towary w branży e-commerce, nie generując wysokich kosztów?

Branża e-commerce rozwija się w szybkim tempie, a wraz z nią rośnie zapotrzebowanie na magazyny. Bez przestrzeni magazynowej nie da się przecież prowadzić sklepu internetowego. Czy jednak konieczne jest posiadanie własnego magazynu? Nie. Przestrzeń magazynową można wynająć albo skorzystać z usługi magazynowania towarów. Ewentualnie, z fulfillmentu dla e-commerce.

Powierzchnie magazynowe

Oferta wynajmu powierzchni magazynowych jest dziś niezwykle szeroka. Warto jednak dobrze przyjrzeć się dostępnym opcjom przed dokonaniem wyboru. Zwróćmy uwagę nie tylko na wymiary magazynu, ale także na takie elementy, jak łatwość przemieszczenia się po nim oraz ilość ramp i wejść. Przyjrzyjmy się również temu, jak wygląda zaplecze techniczne oraz zabezpieczenia przeciwpożarowe. Kluczową kwestią jest lokalizacja. Powinna być ona dogodna nie tylko pod kątem dojazdu z siedziby sklepu. Liczy się też dostęp do autostrad i tras szybkiego ruchu, a w niektórych przypadkach także do portów morskich.

Magazynowanie towarów

Czym różni się wynajem powierzchni magazynowej od korzystania z usługi magazynowania towarów? W tym drugim przypadku chodzi nie tylko o przechowywanie produktów. W zakres tej usługi wchodzą również takie czynności jak załadunek i rozładunek towaru, jego konfekcjonowanie i przepakowywanie, paletyzacja i etykietowanie. Istotnym aspektem jest też raportowanie na bieżąco stanów magazynowych, jeśli chodzi o ilość i jakość przechowywanych produktów. Korzystanie z usług przedsiębiorstwa specjalizującego się w logistyce magazynowej daje gwarancję tego, że wszystko jest prawidłowo zabezpieczane i transportowane.

Fulfillment dla sklepów internetowych

Właściciele biznesów e-commerce mogą zlecić zewnętrznej firmie właściwie wszystkie zadania związane z logistyką – mówi przedstawiciel przedsiębiorstwa logistycznego e-Stores.

W takim przypadku zewnętrzny operator zajmie się nie tylko z magazynowaniem czy przeładunkiem towarów, ale także z realizacją indywidualnych zamówień – od pakowania, przez wysyłkę, po zwroty i reklamacje. Nie tylko ułatwi to prowadzenie sklepu, ale może również pomóc w optymalizacji kosztów. Rozważając kwestię magazynowania produktów, warto więc rozważyć i taką opcję.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.