Artykuł sponsorowany

Jak przedłużyć trwałość nadruków na koszulkach?

Jak przedłużyć trwałość nadruków na koszulkach?

Nadruk reklamowy to doskonały sposób na promocję firmy i zwiększenie jej rozpoznawalności. Wśród popularnych rozwiązań, wymienić warto nadruk reklamowy na różnego rodzaju gadżetach: długopisach, notesach, brelokach, a także nadruki na odzieży. Koszulka reklamowa skutecznie przyciąga uwagę potencjalnego klienta. Prowadzisz firmę i chcesz zamówić koszulki z nadrukiem dla swoich pracowników, ale obawiasz się o trwałość nadruku? Spieszymy z pomocą!

Odzież firmowa z nadrukiem – co najczęściej znakujemy?

Odzież znakowana logo lub nazwą firmy, to doskonały sposób na promocję przedsiębiorstwa, a także na zwiększenie jego rozpoznawalności. To także świetny sposób na wywołanie w pracownikach poczucia przynależności do grupy i utożsamiania się z marką.

Zlecenia na odzież reklamową z nadrukiem dotyczą zwykle bluz, czapek, a także toreb czy siatek bawełnianych. Wśród często znakowanych elementów odzieży, wymienić warto także koszulki.

Dlaczego nadruk na koszulkach to dobry pomysł na reklamę?

Specjaliści w dziedzinie marketingu twierdzą zgodnie, iż koszulki z nadrukiem to wyjątkowo skuteczna, a przy tym wysoce efektowna ekspozycja treści reklamowej. Trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem. Koszulka reklamowa to projekt nisko kosztowy, zapewniający jednocześnie dotarcie do sporej grupy odbiorców.

Wysokiej jakości nadruki na odzieży (w tym także na koszulkach), oferuje drukarnia cyfrowa Aniger z Poznania. Zlecając nadruk na odzieży firmie Aniger, możesz być pewien, że projekt zostanie wykonany z należytą starannością i dbałością o każdy najdrobniejszy szczegół. To z kolei przełoży się na trwałość znakowanego produktu.

Od czego zależy trwałość nadruków na koszulkach?

Wytrzymałość nadruku na koszulce zależy od kilku czynników. Co wpływa na trwałość nadruku?

  • technika nadruku

Przed wyborem konkretnej techniki nadruku, warto skonsultować się z przedstawicielem drukarni, która ma zrealizować zlecenie. Wybierając metodę nadruku, należy uwzględnić m. in. rodzaj materiału, a także planowany sposób użytkowania odzieży. Przykładowo: nadruk na folii będzie idealny, jeśli planujemy przygotowanie niewielkiego nakładu i zależy nam na ciekawym efekcie (np. meszku). Termotransfer i offset to z kolei idealne rozwiązanie dla koszulek, które będą często składane w kostkę.

  • jakość użytych materiałów

Trwałość nadruku zależy nie tylko od zastosowanych farb i techniki, ale też od jakości materiałów. Warto więc wybrać wysokiej jakości koszulkę, uszytą z mało rozciągliwego materiału.

  • sposób użytkowania odzieży

Warunkiem trwałości nadruku, jest użytkowanie (pranie, prasowanie) odzieży zgodnie z zaleceniami producenta i drukarni. Warto pamiętać, że wysokie temperatury i silne wirowanie nie służą odzieży.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.