Artykuł sponsorowany

Jakie korzyści biznesowe płyną z dawania prezentów?

Jakie korzyści biznesowe płyną z dawania prezentów?

Każdy z nas lubi być obdarowywany prezentami zarówno w życiu prywatnym, jak i w biznesie. Upominki firmowe można podarować współpracownikom, klientom lub partnerom biznesowym na różne okazje, a nawet bez okazji. Z wręczania prezentów i upominków płynie wiele korzyści biznesowych. Podpowiadamy zatem, dlaczego warto wręczać prezenty firmowe i kiedy warto to robić!

Dlaczego warto wręczać upominki firmowe?

Zbudowanie długotrwałych i przyjaznych relacji z klientami, pracownikami czy partnerami biznesowymi powinno leżeć u podstaw działalności każdej firmy. W kontaktach biznesowych prezenty odgrywają ważną rolę, dlatego przedsiębiorcy nie powinni traktować ich, jak dodatkowy koszt firmy, ale jako inwestycję. Dzięki upominkom firma może budować dobre relacje, ocieplać stosunki i wzmacniać więzi między współpracownikami, a także kształtować swój wizerunek.

Obdarowywanie współpracowników prezentami w ramach podziękowań lub upominków okolicznościowych pozwala również ocieplić atmosferę i skrócić dystans. Aby jednak osoba obdarowana przyjęła prezent pozytywnie, musi być on przemyślany. Sam fakt wręczenia upominku nie wystarczy, dlatego warto w pierwszej kolejności przeanalizować swoją relację z Klientem, szefem czy partnerem biznesowym.

Dobrym wyborem będzie zestaw prezentowy dla firm w parze z praktycznym gadżetem reklamowym, który z pewnością będzie towarzyszył odbiorcy w codziennych czynnościach. Prezent taki nie musi być drogi! Wręczenie nawet drobnego upominku da firmie naprawdę wiele korzyści, wzbudzi pozytywne skojarzenia, ukształtuje wizerunek firmy, jako przyjaznej dla odbiorców, a także podniesie szansę na owocną i długą współpracę.

Kiedy wręcza się upominki firmowe?

Najczęstszą okazją do wręczenia upominków biznesowych są Święta Bożego Narodzenia. Takim prezentem firma może umilić przedświąteczny czas współpracownikom i kontrahentom, a przy okazji podziękować im za wierność marce i dotychczasową pracę. Ważną zasadą jest, aby upominki biznesowe przekazywać w odpowiednim terminie, np. kilka dni przed świętami, a nie po świętach.

Prezenty można wręczyć współpracownikom i partnerom biznesowym również z okazji urodzin, imienin, jubileuszu firmy, awansu, zakończenia projektu czy w ramach podziękowań za współpracę - zauważa pracownik sklepu internetowego pudelkaprezentowe.pl.

Prezenty najczęściej są wręczane podczas imprez okolicznościowych i spotkań biznesowych. Dobrym rozwiązaniem jest także zamówienie zestawu prezentowego z możliwością wysyłki bezpośrednio do adresata.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.