Artykuł sponsorowany

Jakie nadruki reklamowe można umieszczać na koszulkach?

Jakie nadruki reklamowe można umieszczać na koszulkach?

Koszulki to jeden z pomysłów na ciekawy i jednocześnie praktyczny gadżet reklamowy. Można na nich umieszczać grafiki, napisy i zdjęcia. W zależności od tego, gdzie koszulka będzie noszona lub rozdawana, wybiera się odpowiedni wzór. Inny nadruk wypada umieścić bowiem na t-shircie, który będzie rozdawany na konferencji biznesowej, a inny, gdy mają otrzymać go pracownicy na firmowej imprezie. Zobacz, co warto umieszczać na koszulkach.

Nadruk reklamowy dopasowany do okoliczności

Projektując koszulkę, która ma być reklamą firmy, osoby albo wydarzenia, w pierwszej kolejności należy zastanowić się kto i w jakich okolicznościach będzie ją nosił. Wybierając się na wyjazd integracyjny z pracownikami, można pokusić się o zabawny napis, ale dołączając koszulkę do pakietu gadżetów z konferencji, warto jednak postawić na klasykę.

Jeśli koszulkę z nadrukiem firmowym noszą pracownicy znajdujący się w siedzibie firmy (np. sprzedawcy w sklepie), wystarczy umieścić na niej nazwę i logo firmy. To pozwoli klientom zidentyfikować obsługę.

T-shirt, który jest prezentem rozdawanym podczas targów, wystaw czy konferencji pełni z kolei inną rolę. Obdarowana osoba ma zapamiętać, z przedstawicielem jakiej firmy rozmawiała albo przy jakim stoisku była. Dzięki koszulce przypomni sobie nazwę firmy, co rozszerza zasięg reklamy i zwiększa prawdopodobieństwo, że potencjalny klient zainteresuje się ofertą firmy. Na tego typu koszulkach powinny znaleźć się więc takie informacje jak nazwa firmy, logo, adres, dane kontaktowe, np. adres e-mail.

Zupełnie innym typem są koszulki zamawiane do celów prywatnych. Nie nazywa się ich raczej reklamowymi, ponieważ nie mają na celu zwiększać świadomości o żadnej firmie, a jedynie być miłym gadżetem czy prezentem.

Jakich napisów unikać projektując koszulkę reklamową?

T-shirt reklamowy ma za zadanie utrwalić wizerunek marki albo zwiększyć jej rozpoznawalność. Estetycznie wykonany, wysokojakościowy produkt na pewno zwróci uwagę potencjalnych klientów (takie koszulki możesz zamówić na przykład w Pracowni reklamy Arkop). Napis, obrazek czy logo utrwalone na odzieży zawsze muszą iść w parze z identyfikacją wizualną firmy. W ten sposób wizerunek przedsiębiorstwa (albo osoby) jest spójny i łatwy do zapamiętania. Warto zatem zadbać o profesjonalne przygotowanie projektu takiej koszulki. Lepiej jest unikać potocznych słów, wulgarnych czy niesmacznych napisów, a także niekoniecznie zabawnych cytatów. W przypadku biznesowych gadżetów warto postawić na jakość, prostotę i klasykę.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.