Artykuł sponsorowany

Jakie są kryteria wyboru sofy biurowej?

Jakie są kryteria wyboru sofy biurowej?

Sofy biurowe są przydatnymi elementami wyposażenia w każdym zakładzie pracy – pozwalają pracownikom na chwilę odpoczynku i zapewniają należyty komfort dla gości danej korporacji. Aby właściwie wybrać podobny mebel, powinno się poznać podstawowe kryteria, jakie trzeba mieć na uwadze przy zakupie. O czym więc pamiętać, poszukując odpowiedniego rozwiązania?

Sofy biurowe sprawdzają się w różnorodnych pomieszczeniach socjalnych, w których znajduje się przytulny kącik na wypicie kawy. Meble przydają się również w zakładach fryzjerskich oraz kosmetycznych, a także rozmaitych poczekalniach (np. w przychodni lekarskiej). Komfortowe, estetyczne wyposażenie sprawia bowiem, że firmy czy placówki są postrzegane korzystniej. Aranżacja wnętrza w znaczącym stopniu wpływa na świadomą oraz podświadomą ocenę danej instytucji, dlatego warto zadbać, aby wypadła ona jak najlepiej – warto znaleźć „idealną” sofę.

Jak znaleźć „idealną” sofę biurową? Kryteria wyboru 

Wyposażenie powinno zarówno wyglądać atrakcyjnie, jak i sprawiać należyty komfort podczas użytkowania, aby znaleźć się we wnętrzu reprezentowanej firmy. Należy zatem zwrócić uwagę na kolorystykę oraz kształt sofy biurowej – najlepiej, żeby obie te cechy odpowiadały stylowi aranżacji, jaki panuje w danym pomieszczeniu. Nie chodzi tutaj jednak o to, aby kanapa miała dokładnie taki sam kolor, jak ściany i inne sprzęty. Warto „poeksperymentować” z odcieniami mebla, tworząc spójną, jednak różnorodną kompozycję, odpowiadającą charakterowi zakładu.

Jak dodają eksperci z firmy „Meblant”, konieczne jest też zadbanie o walory użytkowe sprzętu. Opisane wyposażenie musi mieć bowiem miękkie, przyjemne w dotyku obicie, które wykazuje jednocześnie odporność na trwałe zabrudzenia oraz intensywną eksploatację. Warto również zaznaczyć, że sofa biurowa powinna być stosunkowo niewielka – duże kanapy zajmują sporo przestrzeni i mogą sprawiać, że wnętrze wyda się zagracone, a w poczekalniach oraz pokojach socjalnych jest zwykle mało miejsca. Lepiej wybrać kilka mniejszych mebli, aby było wygodniej.

O czym jeszcze pamiętać, szukając sofy biurowej? 

Wybór takiego wyposażenia jest również zależny od charakteru firmy czy organizacji, w której ma się znaleźć – „aranżacja” placówki zdrowia wygląda inaczej od wnętrza agencji reklamowej. Wystrój w przychodni jest zazwyczaj dosyć neutralny, a w biurze marketingowca – barwny. W analogiczny sposób należy podejść do zakupu sofy biurowej. W branży „kreatywnej” można sobie pozwolić na nieco więcej szaleństwa niż w oficjalnych, poważnych instytucjach i firmach.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.