Artykuł sponsorowany

Jakie zalety ma ozdabianie druku przy pomocy lakierowania UV?

Jakie zalety ma ozdabianie druku przy pomocy lakierowania UV?

Zależy Ci, aby drukowane produkty charakteryzowały się jak największą jakością, a przy tym estetycznym wyglądem. Rozwiązaniem tego problemu jest uszlachetnianie druku. Pozwala ono na obróbkę materiału w wybrany przez Ciebie sposób. Jednym z popularniejszych metod jest lakierowanie UV. Na czym ono polega i dlaczego warto się na nie zdecydować? Najważniejsze informacje na ten temat znajdziesz w poniższym artykule.

Czym jest lakierowanie UV?

Ozdabianie druku to coraz częściej stosowana metoda wśród wielu ludzi. Zastosowanie znajduje ona głównie w branży reklamowej, gdzie drukowane informacje często właśnie poprzez swój wygląd mają na celu zachęcić klienta do oferowanego produktu bądź usługi. Uszlachetnianie druku to jednak również szereg innych możliwości, które trafiają do naprawdę szerokiego grona konsumentów.

Dużą popularnością wśród klientów cieszy się lakierowanie UV. Polega ono na pokryciu cienką warstwą lakieru arkusza, przez co jest on znacznie trwalszy i ma bardziej atrakcyjny wygląd. Lakierowanie można przeprowadzić zarówno na całym wydruku, jak i konkretnych elementach, takich jak logo czy inna część płaszczyzny. Dużą ochronę przed uszkodzeniami gwarantują promienie ultrafioletowe, które bez problemu utwardzą lakier na powierzchni.

Zależy Ci na uszlachetnieniu druku, które spełni wszystkie Twoje wymagania? MegaLak to firma prowadząca szeroko pojęte usługi poligraficzne, która dzięki swojemu ogromnemu doświadczeniu sprosta najtrudniejszym zadaniom.

Jak lakierowanie UV wpływa na wydruk?

Zastanawiasz się nad poprawieniem jakości Twojego produktu? Lakierowanie UV to technika uszlachetniania, która pozwala w skuteczny sposób nie tylko zwiększyć atrakcyjność wydruku, ale przy okazji odpowiednio go zabezpieczyć.

Płaszczyzna pokryta lakierem pozwala na odmienienie powierzchni arkusza w dowolny sposób. W zależności od potrzeb możesz zdecydować się na bardziej błyszczące, metaliczne lub matowe wykończenie.

Lakierowanie UV stosowane jest dla takich produktów, jak:

  • wizytówki,
  • katalogi,
  • ulotki,
  • okładki,
  • bilety,
  • banery reklamowe,
  • i wiele więcej.

Jak widać, jego wykorzystanie jest naprawdę szerokie. Co więcej, technika ta jest nie tylko skuteczna, ale również szybka w wykonaniu. Dzięki temu nie musisz długo czekać na realizację zlecenia nawet przy większych zamówieniach.

Kolejną zaletą lakierowania UV jest zwiększenie sztywności powierzchni, przez co produkt będzie znacznie bardziej odporny na zgniecenia i rozdarcia. Rozwiązanie takie stosuje się między innymi podczas produkcji okładek do książek.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.