Artykuł sponsorowany

Kampanie SMS dla firm – jak to działa w praktyce?

Kampanie SMS dla firm – jak to działa w praktyce?

Spośród różnych form e-marketingu kampanie mobilne cieszą się szczególnie dużym zainteresowaniem. Jest to podyktowane przede wszystkim szybkością dotarcia odpowiednich komunikatów do odbiorców, a także ich skutecznością odczytywaną na poziomie wyników sprzedaży danej usługi bądź produktu. Kampanie SMS dla firm motywują odbiorcę do impulsywnej reakcji, a przynajmniej do zapoznania się z treścią komunikatu reklamowego.

Co warto wiedzieć na temat kampanii SMS dla firm?

Nie bez powodu kampanie SMS dla firm są aktualnie bardzo często stosowaną formą e-marketingu. Wynika to z możliwości, które są przez nie gwarantowane w zakresie reklamy danej marki bądź konkretnego towaru lub usługi. Inicjowanie kampanii mobilnych organizowanych przez takie przedsiębiorstwa jak firma Target Media to bardzo nowoczesny sposób promocji, który idealnie wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.

Jeśli rozważasz uruchomienie kampanii SMS w ramach swojego przedsiębiorstwa, to dobrze, byś miał podstawową wiedzę na temat tego typu działań marketingowych. Poniżej znajdziesz listę kluczowych faktów związanych z mobilnymi kampaniami. Zapoznaj się z nią i samodzielnie zdecyduj, czy ich skorzystanie z takiej formy reklamy jest w Twoim przypadku odpowiednim krokiem.

  • Choć standardowa wiadomość SMS ma 160 znaków, to nawet tak krótki tekst może mieć charakter perswazyjny i wywołać oczekiwaną reakcję na odbiorcach.

  • Jeśli uznasz, że 160 znaków to za mało, istnieje możliwość połączenia wiadomości SMS do łącznie 612 znaków.

  • Każda wiadomość SMS wysyłana jest z indywidualnie ustalonym, 11-znakowym nagłówkiem, który wyświetla się w polu nadawcy wiadomości.

  • W wiadomości SMS możliwe jest zawarcie linku kierującego odbiorcę do strony nadawcy bądź do jego mediów społecznościowych.

W jaki sposób realizowane są kampanie mobilne?

Kampanie SMS dla firm odbywają się za pośrednictwem profesjonalnych platform umożliwiających realizację największych kampanii mobilnych – dzięki nim możliwe jest nadanie milionów wiadomości reklamowych dziennie. Po ich zakończeniu klient dostaje szczegółowy raport ze zrealizowanych zadań. Warto jednak pamiętać o tym, że skuteczna kampania mobilna jest możliwa tylko wtedy, kiedy dysponuje się odpowiednią bazą danych – idealnie dopasowaną do docelowej grupy odbiorców. 

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.