Kampanie SMS dla firm – jak to działa w praktyce?
Spośród różnych form e-marketingu kampanie mobilne cieszą się szczególnie dużym zainteresowaniem. Jest to podyktowane przede wszystkim szybkością dotarcia odpowiednich komunikatów do odbiorców, a także ich skutecznością odczytywaną na poziomie wyników sprzedaży danej usługi bądź produktu. Kampanie SMS dla firm motywują odbiorcę do impulsywnej reakcji, a przynajmniej do zapoznania się z treścią komunikatu reklamowego.
Co warto wiedzieć na temat kampanii SMS dla firm?
Nie bez powodu kampanie SMS dla firm są aktualnie bardzo często stosowaną formą e-marketingu. Wynika to z możliwości, które są przez nie gwarantowane w zakresie reklamy danej marki bądź konkretnego towaru lub usługi. Inicjowanie kampanii mobilnych organizowanych przez takie przedsiębiorstwa jak firma Target Media to bardzo nowoczesny sposób promocji, który idealnie wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.
Jeśli rozważasz uruchomienie kampanii SMS w ramach swojego przedsiębiorstwa, to dobrze, byś miał podstawową wiedzę na temat tego typu działań marketingowych. Poniżej znajdziesz listę kluczowych faktów związanych z mobilnymi kampaniami. Zapoznaj się z nią i samodzielnie zdecyduj, czy ich skorzystanie z takiej formy reklamy jest w Twoim przypadku odpowiednim krokiem.
Choć standardowa wiadomość SMS ma 160 znaków, to nawet tak krótki tekst może mieć charakter perswazyjny i wywołać oczekiwaną reakcję na odbiorcach.
Jeśli uznasz, że 160 znaków to za mało, istnieje możliwość połączenia wiadomości SMS do łącznie 612 znaków.
Każda wiadomość SMS wysyłana jest z indywidualnie ustalonym, 11-znakowym nagłówkiem, który wyświetla się w polu nadawcy wiadomości.
W wiadomości SMS możliwe jest zawarcie linku kierującego odbiorcę do strony nadawcy bądź do jego mediów społecznościowych.
W jaki sposób realizowane są kampanie mobilne?
Kampanie SMS dla firm odbywają się za pośrednictwem profesjonalnych platform umożliwiających realizację największych kampanii mobilnych – dzięki nim możliwe jest nadanie milionów wiadomości reklamowych dziennie. Po ich zakończeniu klient dostaje szczegółowy raport ze zrealizowanych zadań. Warto jednak pamiętać o tym, że skuteczna kampania mobilna jest możliwa tylko wtedy, kiedy dysponuje się odpowiednią bazą danych – idealnie dopasowaną do docelowej grupy odbiorców.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana