Na co należy zwrócić uwagę, zamawiając odzież reklamową?
Odzież reklamowa dla pracowników to sposób na zbudowanie jednolitego i rozpoznawalnego wizerunku. Bluzy, polary, koszulki, czapki z daszkiem czy też spodnie i spodenki – niemal każdy element garderoby można oznakować logotypem. Warto wiedzieć, że odzież to nie tylko doskonały nośnik reklamy, ale także idealny gadżet, który można wręczyć klientowi w podziękowaniu za zakup.
Jaka powinny być odzież reklamowa?
Firmy, które przykładają sporo uwagi do nienagannego wizerunku nie tylko sieci lokali, ale także pracowników najczęściej inwestują w odzież z nadrukiem – jednolite uniformy pozwalają wdrożyć spójny styl, idealnie dopasowany do identyfikacji wizualnej całej marki. Wybierając odzież reklamową, w pierwszej kolejności należy zwrócić uwagę na dobór odpowiedniej kolorystyki – poszczególne elementy garderoby powinny być utrzymane w barwach, z którymi firma jest kojarzona.
Odzież reklamowa musi być wytrzymała, zwłaszcza jeśli kupujemy ją z myślą o pracownikach. Warto wybierać ubrania z tkanin dostosowanych do częstego prania w wysokiej temperaturze. To samo tyczy się techniki znakowania – warto bowiem wiedzieć, że nadruki na odzieży wykonuje się kilkoma metodami a wybór najodpowiedniejszej najlepiej skonsultować ze specjalistami w dziedzinie znakowania odzieży, czyli krakowską agencją reklamową Studio Siedem.
Zasadniczo do najczęściej stosowanych technik znakowania odzieży należy sitodruk i haft komputerowy, które pozwalają na idealne odwzorowanie kształtów i kolorów. Drukowane lub haftowane nadruki są wodoodporne, a więc nie niszczą się w czasie prania. Oznacza to, że odzież reklamowa może na długo zachować swój nienaganny wygląd.
Projekt nadruku na odzież
Wykonanie każdej odzieży reklamowej zawsze rozpoczyna się od projektu nadruku i jego usytuowania na odzieży. Co do zasady, nadruk może być dyskretną ozdobą, na przykład niewielkim logotypem. Nie jest to jednak regułą, ponieważ wiele firm decyduje się na naniesienie krótkiej treści reklamowej lub danych kontaktowych. Często koszulki reklamowe polo na wysokości klatki piersiowej mają nadrukowany logotyp a na plecach dodatkowe treści, zgodnie z wolą zamawiającego.
Warto wiedzieć, że inaczej projektuje się odzież reklamową, która ma być przeznaczona dla pracowników, a inaczej na przykład koszulki z nadrukiem dla klientów. W tym pierwszym przypadku największy nacisk kładzie się na prostotę, funkcjonalność i spójność wizerunku dla pracowników różnych szczebli. W przypadku gadżetów dla klientów dopuszczalna jest większa dowolność – gadżet ma być atrakcyjny przede wszystkim dla zainteresowanego.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana