Odmiany banerów reklamowych
Banery reklamowe to jedna z tradycyjnych metod dotarcia do klienta. Wykonywane są przy pomocy druku wielkoformatowego i mogą jedno- lub dwustronne. Oczywiście najważniejszą kwestią jest treść takiego baneru oraz jego estetyka. Jednak w zależności od tego, gdzie będzie wisiał, kluczowe okazuje się także to, z jakiego materiału został wykonany. Poznaj najpopularniejsze odmiany banerów reklamowych.
Jakie są najpopularniejsze odmiany banerów reklamowych?
Standardowym typem baneru reklamowego jest frontlit, który dzieli się na laminowane oraz powlekane. Strukturą przypomina plandekę, ponieważ składa się z siatki poliestrowej zatopionej w PCV. Przeciwieństwem fronlitu jest blacklit, czyli baner przeznaczony do podświetleń. Wykorzystuje się go np. w kasetonach lub innych reklamach świetlnych. Do popularnych odmian banerów reklamowych zaliczamy również baner odblaskowy, który znajdziesz m.in. w ofercie firmy Poligraficzno-Reklamowej PATRZ. Za dnia może łudząco przypominać standardowy baner. Różnica jest zauważalna dopiero w nocy. Dzieje się to za sprawą mikrodrobinek materiału odblaskowego, z których składa się baner. Jest więc doskonale widoczny po zmroku.
Czy warto zainwestować w banery reklamowe?
Zwolennicy reklam cyfrowych zapewne powiedzieliby, że banery to już przeszłość. A jednak nadal wiele firm z nich korzysta. Powód jest prosty – jest to po prostu skuteczna reklama. Dobrej jakości banery reklamowe, świetnie przyciągają uwagę potencjalnego klienta. Dzięki temu, że jest to reklama tradycyjna, możemy dotrzeć również do osób, które nie mają dostępu do mediów społecznościowych. Ponieważ są umieszczone w miejscach, w których jest dużo ludzi, reklamują Twoją firmę 24 godziny na dobę. Banery reklamowe nie są drogą inwestycją, a jeden egzemplarz może posłużyć nawet kilkanaście miesięcy. Druk wielkoformatowy nie ma ograniczeń wielkościowych i możesz na nich umieścić dowolny napis lub grafikę.
Gdzie banery reklamowe znajdują zastosowanie?
Banery reklamowe sprawdzają się przede wszystkim na zewnątrz. Możesz umieścić je na ogrodzeniu Twojej firmy, aby jasno zakomunikować, że tutaj znajduje się jej siedziba. Co więcej, mogą posłużyć jako nawigator. W takim przypadku na banerze drukuje się kierunek, w którym należy jechać, aby dotrzeć do firmy oraz liczbę metrów lub kilometrów do niej. Najlepszym rozwiązaniem jest powieszenie baneru przy ruchliwej ulicy. Mało tego, banery reklamowe doskonale sprawdzają się wewnątrz. Możesz zabrać je ze sobą np. na event, którego jesteś sponsorem lub na targi, aby budować wizerunek swojej marki.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana