Artykuł sponsorowany

Odmiany banerów reklamowych

Odmiany banerów reklamowych

Banery reklamowe to jedna z tradycyjnych  metod dotarcia do klienta. Wykonywane są przy pomocy druku wielkoformatowego i mogą jedno- lub dwustronne. Oczywiście najważniejszą kwestią jest treść takiego baneru oraz jego estetyka. Jednak w zależności od tego, gdzie będzie wisiał, kluczowe okazuje się także to, z jakiego materiału został wykonany. Poznaj najpopularniejsze odmiany banerów reklamowych.

Jakie są najpopularniejsze odmiany banerów reklamowych?

Standardowym typem baneru reklamowego jest frontlit, który dzieli się na laminowane oraz powlekane. Strukturą przypomina plandekę, ponieważ składa się z siatki poliestrowej zatopionej w PCV. Przeciwieństwem fronlitu jest blacklit, czyli baner przeznaczony do podświetleń. Wykorzystuje się go np. w kasetonach lub innych reklamach świetlnych. Do popularnych odmian banerów reklamowych zaliczamy również baner odblaskowy, który znajdziesz m.in. w ofercie firmy Poligraficzno-Reklamowej PATRZ. Za dnia może łudząco przypominać standardowy baner. Różnica jest zauważalna dopiero w nocy. Dzieje się to za sprawą mikrodrobinek materiału odblaskowego, z których składa się baner. Jest więc doskonale widoczny po zmroku.

Czy warto zainwestować w banery reklamowe?

Zwolennicy reklam cyfrowych zapewne powiedzieliby, że banery to już przeszłość. A jednak nadal wiele firm z nich korzysta. Powód jest prosty –  jest to po prostu skuteczna reklama. Dobrej jakości banery reklamowe, świetnie przyciągają uwagę potencjalnego klienta. Dzięki temu, że jest to reklama tradycyjna, możemy dotrzeć również do osób, które nie mają dostępu do mediów społecznościowych. Ponieważ są umieszczone w miejscach, w których jest dużo ludzi, reklamują Twoją firmę 24 godziny na dobę. Banery reklamowe nie są drogą inwestycją, a jeden egzemplarz może posłużyć nawet kilkanaście miesięcy. Druk wielkoformatowy nie ma ograniczeń wielkościowych i możesz na nich umieścić dowolny napis lub grafikę.

Gdzie banery reklamowe znajdują zastosowanie?

Banery reklamowe sprawdzają się przede wszystkim na zewnątrz. Możesz umieścić je na ogrodzeniu Twojej firmy, aby jasno zakomunikować, że tutaj znajduje się jej siedziba. Co więcej, mogą posłużyć jako nawigator. W takim przypadku na banerze drukuje się kierunek, w którym należy jechać, aby dotrzeć do firmy oraz liczbę metrów lub kilometrów do niej. Najlepszym rozwiązaniem jest powieszenie baneru przy ruchliwej ulicy. Mało tego, banery reklamowe doskonale sprawdzają się wewnątrz. Możesz zabrać je ze sobą np. na event, którego jesteś sponsorem lub na targi, aby budować wizerunek swojej marki.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.