Artykuł sponsorowany

Reklama w przestrzeni miejskiej. Jak dopasować kasetony reklamowe do lokalnej architektury?

Reklama w przestrzeni miejskiej. Jak dopasować kasetony reklamowe do lokalnej architektury?

Kaseton reklamowy jest formą podświetlanej od wewnątrz reklamy, montowanej zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków. Służy głównie zwiększeniu zainteresowania klientów usługami firmy, a także poprawie widoczności firmy. Ta forma reklamy powinna być jednak spójna z przestrzenią miejską. Powinna wyróżniać się, jednocześnie doskonale w nią wpisując. Jak dopasować kasetony reklamowe do lokalnej architektury?

Kasetony reklamowe – w czym tkwi sekret ich popularności?

Kaseton reklamowy to chętnie stosowany przez przedsiębiorców, rodzaj szyldu reklamującego działalność prowadzoną na tej nieruchomości, na której funkcjonuje. Wysokiej jakości kasetony reklamowe wykonane są z najlepszych materiałów, dzięki czemu są wytrzymałe i odporne na działanie czynników atmosferycznych. Odpowiednie wykonanie kasetonów, gwarantuje ich wysoką wytrzymałość, solidność i stabilność.

Kasetony reklamowe - rodzaje

Kasetony reklamowe wykonane są zwykle z odpornego i wytrzymałego aluminium. Zastosowanie odpowiednich technik produkcji, umożliwia uzyskanie kasetonów jedno lub dwustronnych, w rozmaitych kształtach. Wyróżniamy:

  • kasetony LED,
  • kasetony z napinanym winylem,
  • kasetony z profilu aluminiowego,
  • kasetony z plexi,
  • kasetony z blachy aluminiowej,
  • kasetony z dibondu,
  • kasetony semaforowe.

Godną polecenia firmą, oferującą profesjonalne usługi reklamowe, w tym m. in. wykonanie kasetonów reklamowych oraz podświetlanych liter 3D, jest Pracownia Reklamy LogArt w Warszawie.

Jak dopasować kasetony do lokalnej architektury?

Wysokiej jakości kasetony powinny nie tylko uwzględniać oczekiwania klienta, ale także lokalną architekturę. Powinny pasować do otoczenia, nie zakłócając harmonii miasta.

Umieszczanie kasetonów na elewacjach może być określone w zapisach planu miejscowego danego terenu. Gdy dla danego terenu nie obowiązuje plan, Wydział Ochrony Krajobrazu Miasta wykorzystuje regulacje tzw. uchwały krajobrazowej, która stanowi strategiczny dokument, określający zasady związane z umieszczaniem reklamy zewnętrznej w przestrzeni miejskiej.

W przypadku kasetonów umieszczanych na zewnątrz obiektów, uchwała dopuszcza ich sytuowanie w parterze budynku (w tzw. polu szyldowym), czyli w strefie umiejscowionej nad witryną lokalu usługowego lub w obrysie witryn okiennych danego lokalu.

Kaseton to oznaczenie prowadzonej w danym miejscu działalności gospodarczej. Stanowiąc wizytówkę przedsiębiorcy, musi być zatem czytelny i estetyczny. Staranne wykonanie, powściągliwy komunikat oraz harmonizująca z otoczeniem forma to główne cechy dobrze zaprojektowanego kasetonu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.