Sposoby umieszczania reklam na plandekach
Reklama na plandece to świetny sposób promocji – nie trzeba wynajmować miejsca na reklamę, a poza tym reklama mobilna ma szansę dotrzeć do większego grona odbiorców niż stacjonarna. Potencjał drzemiący w reklamie wielkoformatowej na plandekach aut ciężarowych zaczyna dostrzegać coraz więcej przedsiębiorców. Sprawdźmy zatem, jak wykonuje się takie reklamy.
Techniki druku na plandekach
Grafika reklamowa powinna być przede wszystkim czytelna, a więc kluczowa jest dobra rozdzielczość. Reklama może być malowana lub drukowana. W tym pierwszym przypadku z wykorzystaniem grafiki wektorowej przygotowuje się szablon, który nakłada się na plandekę w celu odmalowania wzoru farbami. Jest to technika, która pozwala na położenie nowego wzoru na już zadrukowanej plandece.
Przeczytaj również: Czy oklejenie naczepy to dobry pomysł?
Najczęściej jednak plandeki są zadrukowywane z wykorzystaniem technik stosowanych w produkcji reklam wielkoformatowych i tuszy twardosolwentowych. Dodatkowo warstwę nadruku zabezpiecza się folią ochronną, dzięki czemu kolor na długo pozostaje intensywny, a wzór nie blaknie. Reklamy na plandekach wykonuje WEYCHAN – producent plandek z Bytomia. Firma wykorzystuje zaimpregnowaną bawełnę lub tworzywo o właściwościach nieprzemakalnych, co gwarantuje nie tylko trwałość koloru, ale i bezpieczeństwo przewożonych pod plandeką towarów.
Przeczytaj również: Z jakich materiałów wykonuje się namioty handlowe?
Zalety reklam na plandekach
Skuteczna reklama to taka, która dociera do dużego grona odbiorców. Reklama musi być przede wszystkim widoczna i czytelna oraz umieszczona w strategicznym miejscu. Alternatywą dla reklam stacjonarnych, do których większość z nas się już przyzwyczaiła i nie zwraca na nie uwagi, są reklamy mobilne na samochodach. Szczególnie skuteczne są reklamy wielkoformatowe na plandekach, które coraz częściej spotkać można na ulicach polskich miast. Reklama na plandekach ma tę zaletę, że nie jest ograniczona do lokalizacji, a więc sprawdza się w przypadku firm o zasięgu ogólnokrajowym lub nawet europejskim. Samochody ciężarowe pokonują wiele kilometrów w ciągu dnia, a więc reklama ma szanse na dotarcie do ogromnej rzeszy odbiorców – i to nie tylko kierowców stojących w korkach. Reklama jest widoczna nawet w czasie postoju, zwłaszcza że ciężarówki zwykle parkują na dużych i często uczęszczanych parkingach.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana