Artykuł sponsorowany

Zalety i zastosowanie opakowań SRP

Zalety i zastosowanie opakowań SRP

Wiele firm marzy o skutecznym sposobie na zwiększenie marketingowej efektywności oddziaływania ich produktów. Pomóc mogą specjalne opakowania SRP, stanowiące przyjazną opcję dla pracowników sklepów, na każdym etapie realizacji łańcucha dostaw. Zdobyły one wielką popularność wśród największych sieci handlowych, co wynika z ich uniwersalności. Jakie są najważniejsze zalety opakowań SRP?

Czym są opakowania SRP?

Opakowania SRP (Shelf Ready Packaging) to popularne opakowania zbiorcze, gotowe, przeznaczone na półkę. Zamieszczone w nich produkty od razu nadają się do sprzedaży (nie trzeba ich wciągać i wyciągać, przekładać, ponownie układać). SRP umożliwia bezpośrednie umieszczenie na półce określonych przedmiotów. Takie opakowania poza funkcją transportową pełnią też funkcję ekspozycyjną, reklamową. Stanowią doskonały nośnik przekazu reklamowego. Za ich pośrednictwem można wypromować firmę, udostępnić identyfikację wizualną marki. Opakowania SRP są lekkie, łatwe w przenoszeniu, wygodne w składaniu i odporne na uszkodzenia mechaniczne. Można umieścić na nich spersonalizowane nadruki, wykonane w technologii offsetowej, fleksograficznej czy cyfrowej.

Drukarnia opakowań kartonowych Linpak zajmuje się profesjonalnym przygotowywaniem projektów różnych opakowań, np. SRP, tektury litej, tektury falistej, tektury mieszanej, typu display. Korzysta z najnowszych metod promocji i druku.

Zalety opakowań SRP

Opakowania SRP są ekologicznym rozwiązaniem – nie generują niepotrzebnych odpadów. Nadają się od razu do recyklingu. Ich właściwości (głównie lekkość i łatwość transportu) są bardzo istotne. Opakowania SRP umożliwiają szybką identyfikację marki, co ma duże znaczenie przy dokonywaniu wyboru wśród konsumentów. Pudełka pozwalają na szybkie i łatwe wyróżnienie się danych produktów na sklepowej półce.

Zastosowanie opakowań SRP

Opakowania SRP wiążą się nieodwracalnie z przekazem marketingowym (pozwalają go rozszerzyć) danej firmy. Na ich powierzchni można zamieszczać elementy graficzne (np. logo marki), które jeszcze lepiej zwiększają widoczność produktu. Ponadto opakowania SRP pełnią funkcję ochronną – nie pozwalają, by – podczas przechowywania i transportu - produkty w ich wnętrzu uległy zniszczeniu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.