Artykuł sponsorowany

O czym należy pamiętać, przygotowując foldery reklamowe?

O czym należy pamiętać, przygotowując foldery reklamowe?

Foldery reklamowe to wciąż jedna z najlepiej sprawdzających się form reklamy. Znajdują swoje zastosowanie zarówno w przypadku docierania ze swoimi produktami czy usługami do nowych klientów, jak i prezentowania poszczególnych elementów oferty stałym klientom. Jednak aby foldery reklamowe spełniały swoją funkcję, muszą być odpowiednio zaprojektowane. O czym należy pamiętać, przygotowując foldery reklamowe? Odpowiadamy!

Wysoka jakość

Jeśli folder reklamowy ma zrobić wrażenie, musi cechować się wysoką jakością wykonania. Cienkie kartki, które zaginają się po pierwszym użyciu, z pewnością nie umkną uwadze klientów. To samo tyczy się jakości druku. Blaknące czy ścierające się napisy nie tylko uniemożliwią przeczytanie zawartej w folderze treści, ale także sprawią wrażenie braku profesjonalizmu.

Jeśli więc zależy nam na tym, aby folder reklamowy wyglądał profesjonalnie i przyciągał wzrok zarówno obecnych, jak i nowych klientów, warto postawić na wysoką jakość wykonania. Foldery reklamowe wykonane z dobrych materiałów oraz z dbałością o każdy szczegół zamówić można w Drukarni DemDruk.

Estetyka

Dobrej jakości papier i trwały nadruk mają duże znaczenie, ale aby folder reklamowy był naprawdę skuteczny, potrzeba czegoś więcej. Ze względu na to, że jest on formą reklamy, powinien przyciągać wzrok, czyli być estetyczny. W tym celu warto zadbać o odpowiedni projekt warstwy wizualnej. Musi być ona na tyle atrakcyjna, aby zachęcała do przejrzenia całości.

Wygląd folderu reklamowego powinien być także spójny z identyfikacją wizualną marki. Chodzi o to, aby nawiązywał on bezpośrednio do tego, co kojarzy się z marką. Warto postawić na firmowe kolory i czcionki. Nie sposób również pominąć logo, które bez wątpienia powinno znaleźć się na gotowym folderze reklamowym, aby zwiększyć świadomość dotyczącą marki.

Treść

Foldery reklamowe, choć w pierwszej chwili muszą przyciągnąć wzrok, w dalszej kolejności powinny także zainteresować odbiorcę. To od treści, która znajdzie się w folderze, zależeć będzie to, czy dana osoba zdecyduje się na zakup lub skorzystanie z oferty, czy też nie. Z tego względu tekst powinien być przygotowany z dużą uważnością.

Treść folderu powinna być skrótowa i zawierać najważniejsze informacje. Wszelkie bonusy czy zniżki warto zaznaczyć kolorem lub wyróżnić w formie graficznej. Mimo tego, że ofertę w folderze trzeba przedstawić w możliwie najprostszy i najkrótszy sposób, należy to zrobić wplatając język korzyści, czyli przedstawiając, co dany produkt lub dana usługa da klientowi.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.