Artykuł sponsorowany

Tablice jako nośniki reklamy i informacji

Tablice jako nośniki reklamy i informacji

Tablica to nośnik reklamy zewnętrznej, z którym nie raz zetknął się każdy konsument. Jest obecna w każdym większym mieście, a czasami także w mniejszych miejscowościach. Za jej pomocą najłatwiej jest trafić do świadomości lokalnego klienta. Jej forma sprawia jednak, że tylko nieliczne przedsiębiorstwa mogą uzyskać dzięki niej dostęp do nowych, chętnych na zakupy klientów.

Rodzaje tablic reklamowych

Tablice reklamowe można podzielić na kilka rodzajów, które dobiera się w zależności od potrzeb firmy. Są to najczęściej:

  • bilbordy, czyli oświetlone tablice wieszane na budynkach lub na nich stawiane,

  • duże tablice wolnostojące, spotykane zazwyczaj poza miastem,

  • banery rozwieszane na płotach,

  • tablice umieszczane na ruchomych stelażach.

Tablice są częścią reklamy zewnętrznej. Zalicza się do nich każdą płaską powierzchnię umieszczaną w przestrzeni publicznej, która służy w celach reklamowych. Są wykorzystywane przez lokalne firmy, które działają dla dokładnie określonego klienta i wiedzą, jak do niego trafić.

Jakie przedsiębiorstwa powinny zainwestować w tablice?

Pewne firmy nie powinny inwestować w reklamę zewnętrzną, dla innych będzie to najlepszy sposób promocji. Tablice będą właściwe dla przedsiębiorstw, które:

  • działają lokalnie i szukają lokalnych klientów,

  • zapewniają rozwiązanie problemu, który może spotkać turystów w danej okolicy,

  • chcą poszerzyć świadomość o sobie wśród lokalnych klientów,

  • dysponują dużymi środkami, które mogą przeznaczyć na reklamę,

  • prowadzą akcje promocyjne na danym terenie.

Tablice nie będą najlepszym rozwiązaniem dla firm, które swoją działalność skupiają w przestrzeni internetowej i w niej zazwyczaj szukają dla siebie nowych klientów. Zanim firma zdecyduje się na inwestycję w reklamę zewnętrzną, powinna skonsultować się z agencją marketingową. Firmy takie jak Agencja reklamowa ARFA pomogą zdecydować, w jakich częściach miasta taka forma promocji powinna się znaleźć i jaką formę jej nadać. Dzięki temu uniknie się wydawania środków na reklamę, która nie przyniesie oczekiwanych efektów. Właściciel firmy powinien pamiętać, że reklama w miejscu publicznym musi trzymać się pewnych standardów. Nie może gorszyć ani wykorzystywać wulgarnego przekazu, do tego powinna być maksymalnie profesjonalna, żeby nie zrazić do siebie klientów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.