Tablice jako nośniki reklamy i informacji
Tablica to nośnik reklamy zewnętrznej, z którym nie raz zetknął się każdy konsument. Jest obecna w każdym większym mieście, a czasami także w mniejszych miejscowościach. Za jej pomocą najłatwiej jest trafić do świadomości lokalnego klienta. Jej forma sprawia jednak, że tylko nieliczne przedsiębiorstwa mogą uzyskać dzięki niej dostęp do nowych, chętnych na zakupy klientów.
Rodzaje tablic reklamowych
Tablice reklamowe można podzielić na kilka rodzajów, które dobiera się w zależności od potrzeb firmy. Są to najczęściej:
bilbordy, czyli oświetlone tablice wieszane na budynkach lub na nich stawiane,
duże tablice wolnostojące, spotykane zazwyczaj poza miastem,
banery rozwieszane na płotach,
tablice umieszczane na ruchomych stelażach.
Tablice są częścią reklamy zewnętrznej. Zalicza się do nich każdą płaską powierzchnię umieszczaną w przestrzeni publicznej, która służy w celach reklamowych. Są wykorzystywane przez lokalne firmy, które działają dla dokładnie określonego klienta i wiedzą, jak do niego trafić.
Jakie przedsiębiorstwa powinny zainwestować w tablice?
Pewne firmy nie powinny inwestować w reklamę zewnętrzną, dla innych będzie to najlepszy sposób promocji. Tablice będą właściwe dla przedsiębiorstw, które:
działają lokalnie i szukają lokalnych klientów,
zapewniają rozwiązanie problemu, który może spotkać turystów w danej okolicy,
chcą poszerzyć świadomość o sobie wśród lokalnych klientów,
dysponują dużymi środkami, które mogą przeznaczyć na reklamę,
prowadzą akcje promocyjne na danym terenie.
Tablice nie będą najlepszym rozwiązaniem dla firm, które swoją działalność skupiają w przestrzeni internetowej i w niej zazwyczaj szukają dla siebie nowych klientów. Zanim firma zdecyduje się na inwestycję w reklamę zewnętrzną, powinna skonsultować się z agencją marketingową. Firmy takie jak Agencja reklamowa ARFA pomogą zdecydować, w jakich częściach miasta taka forma promocji powinna się znaleźć i jaką formę jej nadać. Dzięki temu uniknie się wydawania środków na reklamę, która nie przyniesie oczekiwanych efektów. Właściciel firmy powinien pamiętać, że reklama w miejscu publicznym musi trzymać się pewnych standardów. Nie może gorszyć ani wykorzystywać wulgarnego przekazu, do tego powinna być maksymalnie profesjonalna, żeby nie zrazić do siebie klientów.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana